1. Wat zijn de RestoDays?
RestoDays is een 10-dagen evenement, volledig gewijd aan de gastronomie.2. Welke restaurant nemen deel aan de RestoDays?
U kunt de lijst met de deelnemende restaurants raadplegen op www.restodays.be/restaurant/list3. Vanaf welke datum kan ik een tafel reserveren voor de RestoDays?
Reservaties zijn mogelijk 12 dagen voor aanvang van de RestoDays op www.restodays.be
4. Hoe kan ik een tafel reserveren voor de RestoDays?
Alle reserveringen voor de RestoDays verlopen via Tablebooker. Met dit uiterst handige en gratis systeem kunt u in realtime een keuze maken én boeken vanuit uw luie zetel. Eén muisklik en uw tafeltje is gereserveerd! Deze technologie staat bovendien garant voor comfort en veiligheid. Ze maakt het mogelijk om in realtime te reserveren, zonder te moeten wachten op een bevestiging via e-mail of per telefoon. De reservatie gebeurt in 3 stappen:
Stap 1. Beschikbare uren: om uw tafel online te reserveren, is het voldoende om in de reservatiemodule op de detailpagina van het restaurant de datum, het uur en het aantal personen te kiezen.
Stap 2. Invoer van uw gegevens: er wordt een kort overzicht van uw reservatie weergegeven. Vul alle velden in (naam, voornaam, telefoon, e-mail) om uw reservatie te registreren. In het veld “Commentaar” vult u eventueel een apart verzoek in (evenement, verjaardag, voorkeur voor een bepaalde tafel, binnen of buiten,...). Indien deze velden ingevuld zijn, klikt u op “Reserveren” om uw reservatie te bevestigen.
Stap 3. Bevestiging van uw reservatie: uw reservatie wordt geregistreerd en het restaurant wordt op de hoogte gesteld van uw komst. U ontvangt onmiddellijk een bevestiging via e-mail met een reservatienummer en een link om uw reservatie indien nodig te annuleren. Het is niet nodig deze bevestigingsmail af te drukken. Het volstaat om bij aankomst in het restaurant uw naam te vermelden en dat u gereserveerd heeft via Tablebooker.
5. Is mijn reservatie voor de RestoDays definitief?
Elke reservatie die u maakt via Tablebooker is definitief en bindend. Van zodra u een reservatie gemaakt heeft, ontvangt u onmiddellijk een bevestigingsmail.
6. Ik heb de bevestiging gekregen via de online reservatiemodule, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Is mijn reservatie nog steeds geregistreerd?
Het emailverkeer via internet is nooit 100% betrouwbaar, waardoor het kan gebeuren dat u de mail die door ons verstuurd werd, niet ontvangen heeft. Dit staat uiteraard los van de betrouwbaarheid van ons systeem. Gelieve ons te contacteren op het nummer +32 (0)2 702 10 77 (tijdens de kantooruren) of via contact@restodays.be indien u problemen heeft met het ontvangen van de bevestigingsmail.
7. Hoe kan ik mijn reservatie annuleren?
U kunt uw reservatie annuleren via de link in de bevestigingsmail van de reservatie.
8. Ik heb mijn reservatie telefonisch geannuleerd bij het restaurant zelf. Is dit voldoende?
Ja. Wij raden u echter aan om te annuleren via RestoDays, aangezien het eenvoudig, snel en gratis is.
9. Hoe kan ik mijn reservatie wijzigen?
Indien u uw reservatie wilt wijzigen, moet u eerst de oude reservatie annuleren. Daarna kunt u een nieuwe reservatie maken.
10. Is uw dienst betalend?
Tablebooker is een gratis online service met als doel uw reservaties te vergemakkelijken.
11. Waar vind ik de contactgegevens van het restaurant?
U vindt het adres op de detailpagina van het restaurant. De bevestigingsmail van uw reservatie bevat eveneens het telefoonnummer van het restaurant.
12. Ik wil mijn gemaakte reservatie niet vergeten?
Wanneer u een reservatie gemaakt heeft, kunt u deze toevoegen aan uw Outlook-agenda door te klikken op de link “Voeg deze reservatie toe aan mijn Outlook-agenda”. Bovendien ontvangt u van ons de dag voor uw reservatie een e-mail met het onderwerp “Herinnering reservatie”. Daarin wordt alle informatie nogmaals vermeld.
13. Ik ben restaurateur en zou graag meer inlichtingen krijgen over de RestoDays?
Aarzel niet om ons te contacteren via contact@restodays.be indien u meer inlichtingen wenst over een deelname aan de RestoDays. Onze vertegenwoordigers nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u op om al uw vragen te beantwoorden.
14. Ik ben restaurateur en wil graag meer inlichtingen over Tablebooker?
Indien u meer info wenst over Tablebooker aarzel dan niet om ons te contacteren via sales@tablebooker.be. Onze vertegenwoordigers nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om al uw vragen te beantwoorden.
15. Wie kan ik contacteren indien ik een klacht heb over een restaurant?
Indien u een klacht heeft over een van de deelnemende restaurants, gelieve dit te melden aan het RestoDays-team. Vermeld steeds de naam van het restaurant, de datum van uw reservatie en, indien mogelijk, uw reservatienummer. Alle klachten zullen op objectieve wijze onderzocht worden.
16. Hoe kan ik een suggestie betreffende de site van RestoDays doorgeven?
Klik hier om ons uw opmerkingen en suggesties door te geven. Alle suggesties worden voorgelegd aan ons team.